sâmbătă, iunie 17, 2006

Relocation


Prima zi de munca...in Valea Cascadelor. Ne-am mutat la mama naiba x(. De aici se vad culturile de porumb...hmmm. Traficul pana aici e ingrozitor, locuri de parcare nu sunt, nu ca as avea masina (dar vreau sa-mi iau in curand), fac de 2x mai mult pana aici. Sa spunem ca micile mizerii de mai sus n-ar conta, dar: n-avem frigider pe etaj, un loc unde sa-mi fac si eu ceva de mancare, niste cutite/furculite de unica folosinta, iar cand ti se face cald...si ti se poate face rau de tot, cand dai drumu la aer se trezeste nu stiu cine ca-i bate aeru in cap si face reumatism...m-am saturat.
Am devenit un lucrator ambulant. In ultimii 4 ani am urmat traseul Avrig, Nerva Traian, Vasile Milea, Valea Cascadelor...Cireasa de pe tort ar fi "next destination: Pipera".
Concluzia: ...m-am saturat! Aaaa, ca sa nu mai zic ca ma suna un prieten azi, cica: Ce faci ba, hai la o bere! eu: Nu pot ma ca sunt la munca...da unde esti? el: In vama! eu: x[

today playlist:
Nina Simone - Feeling good
Jose Gonzalez - Heartbeats

2 comentarii:

albeenah spunea...

pei hai sa facem o lectie de looking on the "bite side"
Te-ai mutat la mama naibii...bine k nu te-ai mutat la mama ...inapoi..sa vezi atunci depresie!
Vezi lanuri de porumb...u could b the next "catcher in the rye..corn..pardon"!
akuma seriously..I sympathise..dar gandeshte-te ca ar fi si mai trist sa nu realizezi ce ai scris aici...si sa intri pe nesimtite in "rutina clasei muncitoare"...asha cel putin mai ai o sansa.
Heartbeats mai e cantat si de The Knife..check it out dc ai ocazia..e intr-un fel ;)

Florin spunea...

Well do. Incerc sa nu intru in rutina clasei muncitoare!
Viva la revolution!