miercuri, iunie 21, 2006

Gotan Project

Red, rock, restless ;)
Ieri am avut placerea sa ii vad live pe cei de la Gotan Project. Show-ul a fost remarcabil, iar din acest moment ma declar fan al tangoului;). Ma intreb oare cand vom avea ocazia sa vedem si formatii romanesti 'performand' atat de minunat precum Gotan?
La un moment dat, in timpul concertului, o melodie de-a lor mi-a purtat gandul spre un satuc grecesc cu case albe, strazi inguste, pavate ce te conduc spre o plaja pustie unde te asteapta un hamac, numai al tau, o sticla de vin rosu rece, si un cer perfect senin.
M-a surprins modul prin care au tinut sa inlocuiasca prezenta fizica a bateristului, a chitaristului, cat si celor 2 mc. Pur si simplu i-au proiectat pe o panza imensa in timp ce cantau. La final, ca de obicei, toata sala s-a ridicat in picioare si i-au ovationat pret de cateva minute bune... Am fost insa dezamagit pt ca nu s-a cerut un bis. Inca o ciudatenie: nu a cantat nimeni in deshidere. Ma intreb ce formatie din Ro s-ar fi apropiat ca stil celor de la Gotan...
Oricum, am facut cateva poze si le-am pus pe flickr.
Calitatea nu e excelenta pt ca nu m-a ajutat lumina si zoomul optic.

PS: din nou am intrat fraudulos, de data asta am dat 400k, desi sunt convins ca o puteam scoate pe la 200-250k.

Niciun comentariu: