vineri, iunie 23, 2006

My best friend


Cu Ema n-am mai vorbit de mult timp...de vazut nici macar atat. O amenint ca o voi invita in 'noua' garsoniera de o vesnicie. Suciu cred ca s-a plictisit deja de cand asteapta. In orice caz, nu disperati, acel moment va sosi;)
Apropo, Ema e cea din poza, iar eu sper ca in curand va deveni mai cunoscuta;) she knows better why, don't worry, it will be our little secret;).
In alta ordine de idei, ieri nu aveam nici un bilet la concertul lui Depeche, azi am 2 iar cu unul nu am ce face...spiritul antreprenorial cred ca va invinde si-l voi vinde la suprapret;)...we'll see.
Poate o sa pun si niste poze de la concert, pt cei care-l vor rata.
C u all (nu va sfiiti sa lasati comentarii)!

2 comentarii:

Florin spunea...

Biletul? Daca stiam ca vrei sa vii, ti-l puteam da. Apropos, cred ca puteam sa-l vand la 2x pret, m-au sunat vreo 3-4 oameni... pana la urma i l-am dat unei colege;)
Sry..:(

Anonim spunea...

ce frumoasa e