luni, iunie 26, 2006

Ce-am facut azi!

Dimineata am mai luat un examen. One down, many more to go;). Cumparat fructele si legumele de la magazinul de vizavi. Rosiile nu mi-au placut, erau mici si batute. Spalat toate vasele murdare si dus pungile cu gunoi menajer. E 15:50. Mai las putin mancarea de mazare pe foc dupa care ma odihnesc putin la un serial din Seinfeld. Miercuri ma duc din nou la munca :(...vineri in team-building. O sa fie o experienta interesanta, pt ca de data asta, din cauza fluxului de personal, imi cunosc doar 50% din colegii de departament...presimt totusi ca a o sa fie nasol.
Sunt curios la ce 'concurs' vom fii supusi de data asta.

Later edit: aaa, m-am uitat din curiozitate pe lista Marilor Romanii, proiect promovat de TVR. E interesant ca printre un Eminescu si un Petre Tutea se gaseste un Nicolae Guta, Adrian Minute, Gigi Becali, etc. Adevarate valori monser....ma refer la cei din urma...!
Traiasca Romania dodleata!

Un comentariu:

Florin spunea...

Eu imi doresc la cat mai putine...eventual la cat mai multe luate:)
Cum te descurci pe 360? Am vazut ca se cam iau baietii aia de tine ;)