sâmbătă, iunie 24, 2006

Concert Depeche Mode

Ok, l-am vazut si pe asta;) si pot spune ca sunt foarte fericit, desi nu sunt un fan Depeche Mode, recunosc ca baietii au pus pe scena un show remarcabil din toate punctele de vegdere: interpretarea live, sonorizare, lumini, si capacitatea de a mobliza si isteriza multimea;) Multi fani Depeche, multi tineri de calitate la acest concert...Romania are sanse;)
Azi ma uitam la prezentarea concertului de catre Antena 1, in emisiunea lor de stiri. Am ramas traznit cand am vazut pe Moniga G cu Virinele, dupa finalul concertului: "Tati, tati, uite calu'...ooouuuh, can I have one?"
Un monument al ignorantei, ca sa nu folosesc cuvinte mai dure. De altfel, protagonistii emisiunii de adormit copiii s-au uitat la nu stiu ce catalog cu lenjerie intima pentru ca " nu s-a auzit bine deloc, si lor nu l-ea placut".
Ma intreb de ce la mai iau interviu reporterii astia...pt ca oamenii astia sunt de-a dreptul plictisitori.
Oh well, urmeaza Billy Idol, poate Placebo, si de ce nu Sziged. M-as fi dus si la Exit, dar n-am cu cine. Astept sa vina Air in Romania, nu cred ca se va intampla prea curand;) deh din 10000 de romani 2 au auzit de ei, si 1 ii si asculta.
In final: multumesc Maria pt biletul la pret redus;)

3 comentarii:

albeenah spunea...

hmmm...(imi dreg clasu')...vreau eu la EXIT!!!!!!!!!!!!!!!...pe bune..vreau mult de tooot! Poate ne vedem la Billy si discutam pe tema asta...sau e deja prea tarziu...nu mai stiu cand e?

Anonim spunea...

Vaaaai, placerea a fost de partea mea! :) O sa postez si eu pozele facute la DM cat de curand! (am strecurat aparatul foto in incinta! :) )
Hai la FatBoy Slim, in August si apoi la Sziget!
Sziget rulz! :) Exit, la anu'!

Florin spunea...

E pe 10 iulie, mai avem timp, stai linistita;)
La Fat Boy Slim vreau sa merg, la Exit nu mai am cum, pt ca m-am trezit prea tarziu. Vorba ta, la anu'!