luni, noiembrie 12, 2007

Hurt

Singurul motiv pentru care scriu aici, in acest moment, este unul terapeutic. E un fel de spovedanie publica, un mod de a ma elibera de toate gandurile astea apasatoare. Azi uitam in lista de ym, era din nou online, si este atat de greu sa nu vorbesc cu ea cand stiu ca e la un click distanta.

Ma chinui si ascult melodii care imi aduc aminte de ea, from the so called glam&hair metal era, melodii pe care inainte le consideram cam silly. Acum nu mai e chiar asa de silly...e chiar sad:).

Nu inteleg de ce nu ma pot detasa de ea, chiar si la munca am probleme, unde inainte mai reuseam sa-mi iau gandul de la ea, acum nu mai e asa de usor.

Later edit: in fine, m-am scuturat putin, m-am imbarbatat, o sa inchid youtube-ul cu tot cu faster pussycat, si ma apuc de treaba. Poate o sa mi se intample macar ceva bun ziua pe ziua de azi.

Fuck it!

Niciun comentariu: