luni, noiembrie 19, 2007

The memory of her ...fading away

Ei bine, toate sentimentele pe care le aveam pentru ea, toate amintirile in care aparea si ea incep sa se dilueze, sa-si piarda din continut si tarie. Cu toate astea, ma insoteste in continuare in drumurile mele. Azi am mers impreuna cu tramvaiul, in drum spre serviciu. Acum ea se uita la monitor in timp ce eu imi astern gandurile aici. Parca o vad cum imi zambeste soptindu-mi in ureche: 'Florin, trezeste-te! Nu trebuia sa te duci la munca?'
Stiu ca pentru mine, ea nu mai poate desface borcanul cu miere. Asa ca ma resemnez si imi continui viata, cu ea in gand pentru moment, pana cand voi intalni alta fata care-mi va fura mintile.

Melodia ce m-a insotit pe durata 'introspectiei': Shine on you Crazy Diamond - Pink Floyd from Maimusic radio.

2 comentarii:

Olivia.Burchea spunea...

Walk on, walk on
What you got they can't steal it
No they can't even feel it
Walk on, walk on...
Stay safe tonight

And I know it aches
And your heart it breaks
And you can only take so much
Walk on, walk on

Orice s-ar intampla tu detii ceva ce nimeni nu-ti poate lua vreodata...

Florin spunea...

I will walk it off :)