luni, noiembrie 12, 2007

Gettin over

La sfatul unei prietene, cu nitica vointa si oleucta de ura incep sa trec peste episodul ea. Asa ca am inceput sa apelez la solutia personala...am dat-o jos de pe piedestal, am sters pozele cu ea, i-am sters id-ul, nr din telefon, orice imi aduce aminte de ea.
It has begun. Mai ramane sa o anunt ca nu mai merg la concertul lui Bruce din Paris. Ma gandesc ce nasol e de cei ce se despart si impart ceva mai valoros: casa, masina, copii, etc.
Daca stau bine sa ma gandesc, sunt chiar norocos. Iar de acum incolo sa ne distram si sa ne simtim bine.

PS: Ipod-ul i-l mai tin putin :)

3 comentarii:

Midori Yuzu spunea...

Cu ceva (mai multa) rabdare sigur o sa treci si peste perioada asta :) Try to focus on the positive rather than the negative :)
Hugs!

Florin spunea...

:)
Da...sigur o sa trec peste. Asa sunt eu, mai melodramatic.

Iulia spunea...

dragul meu florin, am io un iPod video alb de 80 gb, ne jucam cu ala! io acuma am descoperit blogu deci nu stiu daca mai esti in drame, dar daca da, io intervin cu iPodu' ma jur! :) Si am numa' muzica buna pe el, parol!