joi, ianuarie 25, 2007

Caut partenera

Dap, ai citit bine. Pardon, ati citit bine! Imi place sa cred ca sunt mai multi ce imi citesc jurnalul:)

Dupa cum spuneam, imi caut partenera. Azi am vrut sa merg la Ryna. A inceput sa-mi placa sa ma duc la filme. Dar prefer numai cinematecile private de prezenta mallistului, cele retrase, intime, semi-ocupate.
Si chiar daca nu sunt semi-ocupate, daca e sala plina, sa fie plina de oameni interesanti. Nu-mi place sa aud fosnind in spate o punga de popcorn, ultima melodie la moda pt mobil, acidul eliberat din containerul de plastic, si nu-mi place in special sa-si infiga lumea piciorele in spatele scaunului meu.
Nici persoanele mai inalte decat mine ce se aseaza in fata mea, in calea campului vizual:)
Cam discriminatoriu, stiu!

Ei bine, azi nu am avut cu cine sa ma duc la Ryna. Prima prietena pe care am sunat-o ma putea ajuta sa intru gratuit la Elvira Popescu. Nu asta era scopul meu, ci sa am cu cine vedea filmul.
Din pacate nu a putut pentru ca urma sa plece in Turcia. Apoi a urmat un sir disperat de telefoane, sms-uri, chiar si ym-uri, but to no avail.

Rezultatul?

Am ramas acasa, cu gandul de a face curat, lucru pe care nu l-am facut bineinteles.
Mi-am descarcat in schimb ultimul episod Stargate Atlantis si m-am desfatat cu niste alune si cola.

Acum incerc sa ma urnesc din loc, sa fac ce mi-am propus, dar m-a cam luat somnul:)
Rezultatul e previzibil.

Maine ma intorc la serviciul, unde astept cu nerabdare masa de la 11.30, cand ne strangem la cantina pentru a vedea ce surpriza ne-a pregatit bucatarul sef. Sunt curios ce vise dubioase a mai avut Liviu, colegul meu. Azi ne-a povestit cum a visat ca a cazut cineva pe el intr-o piscina.
Ai naibi sinucigasi, in curand ne vor obliga sa purtam casti de protectie cand mergem pe trotuare si sa eticheteze cladirile inalte cu buline negre.
Atentie: risc sporit de accident. Watch out for the suicide jumpers!

M-am plictisit...ma duc pe la bucatarie sa ud plantele.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ehee, de cate ori n-am fost eu la film by myself... :D You should try it, e relaxant, doar tu cu tine si gandurile tale, cu o sala plina de straini care au acelasi interes ca si tine (=filmul in cauza). You already have a thing in common and you can think of them ca si cum ar fi your buddies :P

Florin spunea...

:) Stii ca vroiam sa te invit la film ieri, dar cum pe ym erai offline, n-am avut cum.
Sa-mi dai nr tau de telef:)

PS: ai fi mers ieri la 20.00?

Anonim spunea...

Pai, daca te-ai fi hotarat mai devreme, m-ai fi gasit si online :)
Dar, adevarul e ca la cat de năcăjită am fost ieri din pricina playerului, mai putin probabil sa fi mers.

Florin spunea...

care player?