sâmbătă, ianuarie 20, 2007

Am fost rugat sa ...

Am fost rugat sa mai scriu pe blogul meu. Am fost de asemenea intrebat cand mai scriu pe blogul meu si de asemenea chestionat chiar azi, legat de unele lucruri pe care le-am scris pe blog, desi nu l-am reactualizat de luni bune.

Dragi prieteni, stimati colegi de serviciu, dragi dusmani ce-mi doriti moartea cu toate ca stiti prea bine ca mai de trait mult si bine, distina doamna administrator de bloc, dragi vecini ce nu-mi mai suferiti muzica, si nu in ultimul rand, draga mea...vreau sa imi cer scuze pentru nesabuirea de care am dat dovada, si promit sa-mi indrept comportamentul.
Promit sa actualizez blogul cat se poate de des, dar pentru a face asta va rog sa nu ma mai invitati la filme, teatru, opera, barfly, expirat, alte cluburi, acasa la mine, acasa la tine dar si la voi, la parintii tai, dar si la ai mei, in Vama, dar si la munte, la Dimitri from Paris, Armin sau Figaro. Nici la Special Sange sau Cafeneaua, Sunshine Play sau Dragostea dureaza 3 ani.
Poate nici la dans sau in Austria ca sa ne dam cu placa. Ei bine, categoric sa nu ma mai invitati in Kristal sau Bambooo (pe bune)!

Dar eu consider ca sunt suficiente.

Ei bine, nu ma mai invitati la toate cele de mai sus pentru a avea timp sa scriu pe blog.
Si chiar daca as scrie pe blog, dupa cum vedeti, talentul imi lipseste cu desavarsire, iar de transpirat ...nici vorba. Poate in alte situatii mai incinse;).

Asa ca nu inteleg de ce ma rugati (rogi) sa scriu aici? Ca sa va povestesc..ce?
Ca ieri dupa ce am venit de la munca am mancat o salata, apoi m-am culcat, m-am trezit la 5.00 AM, m-am culcat la loc, m-am trezit la 7, m-am culcat la loc, m-am trezit la 7.30 AM, m-am spalat pe dinti in dus (in timp ce faceam dus), nu m-am barbierit pentru ca e sambata si mi-e lene, m-am sters cu prosopul, m-am imbracat dupa ce mi-am dat cu deostick si dupa ce m-am parfumat. Mi-am pus pachetelul cu mancare in giozdan si am plecat spre munca...din nou:(:(
Unii s-ar gandi "Si partea cu sexul... unde e? Tu doar asta faci? Munca, somn, mancare, munca, somn, mancare, Munca, somn, mancare, munca, somn, mancare, blog, Munca, somn, mancare, munca, somn, mancare, Munca, somn, mancare, munca, somn, mancare?

Ei bine da, trist, nu-i asa? De-aia incerc sa mai condimentez putin paragraful de sus. Mai presar un Stranger than Fiction la cinema Europa, urmat de o salata tipul II (desi eu am cerut VI) la Cafeneaua Actorilor, urmata de cateva sticle de vin in Barfly, urmate de somn adanc.

Am obosit, si in plus in loc sa muncesc, caci sunt la munca, scriu la blog. Un miros puternic de menta imi imbie simturile.
Cineva o freaca rau de tot aici.

Hopa...a venit sefu'. La naiba...

2 comentarii:

Anonim spunea...

un stil interesant..un pic ironic, dar interesant. Salata tipul III imi place cel mai mult :)

(otilia)

Florin spunea...

Da, asa e. Intotdeauna am inceput bine si am terminat prost:)
Aplicata la blog, ideea se traduce in felul urmator: in scurt timp ma va parasi inspiratia. Poate totusi intervine o muza si ma salveaza:)
Sau poate transpiratia.

Ei bine, as fi vrut sa incerc si no.3, poate la urmatoarea vizita.
Mi se pare totusi un pic cam scump.