luni, decembrie 03, 2007

Influente

Azi mi-am convins un coleg sa-i cumpere flori iubitei lui :)). A venit la mine la birou si a vazut mai multe plicuri cu timbru. M-a intrebat daca vin deja cu timbru, de unde le-am cumparat si cui i le-am trimis. I-am explicat laconic, si l-am indemnat sa-i fac o surpriza prietenei lui (pe care o cunoscusem si eu la munte acum 2 saptamani). Surpriza ar fi cu totul geniala, pentru ca Andreea nu s-ar astepta la asta iar Vlad nu are un motiv anume pt a-i faca surpriza, pe langa faptul ca probabil o iubeste.
L-am luat pe msn si l-am intrebat daca Andreea lucreaza, am aflat ca nu, ca se duce doar la facultate, asa ca i-am spus sa-i comande un buchet de flori de pe net si sa i-l trimita cu un mesaj personalizat, cand va fi ea acasa. I-am dat si site-ul de comenzi online iar omul s-a pus pe treaba.
As fi putut sa-i dau mai multe idei, insa nu prea aveam chef sa-mi dezvalui partea soft.

Sentimentul de a influenta oamenii sa faca lucruri frumoase este minunat. Cred ca as juca bine rolul lui Eros, numai ca nu stiu sa trag cu arcul si ar trebui ca cineva sa ma invete, chiar daca la inceput as fi stangaci.
M-as achita cu brio de sarcini, sunt convins de asta. Pacat ca pe ejobs nu se gasesc pozitii d'acestea.

Niciun comentariu: