miercuri, februarie 14, 2007

Cam cat trebuie sa te dai ca sa inveti ca lumea?


Ei bine, asta e intrebarea ce-mi sta pe creieras de cateva zile. Cred ca trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa-mi dau drumul in neant, cu gandul "ce-o fi o fi". Fara frica de a-mi rupe gandul, sau de a prinde prea mare viteza, sau de a nu ajunge intreg luni la munca cand nu stiu ce proiect am de predat.
Pana la urma o viata avem, si ar trebui ca macar acum sa o traiesc la maxim, daca mai incolo va deveni plicticoasa si rutinata.
Revin mai tarziu cu mai multe detalii, acum trebuie sa dau putin cu matura...am musafiri (ce-mi place cuvantul asta).

2 comentarii:

Anonim spunea...

La intrebarea asta nu pot sa-ti zic decat ca nu conteaza cantitatea....adica un fel de nu conteaza marimea conteaza ce stii sa faci cu ea.

Florin spunea...

Mielule, tu esti ma? Da ma asa e, intotdeauna conteaza cum o folosesti, iar eu sunt un artist ;)