duminică, iulie 02, 2006

Am sosit din Poiana.


3 rasucirii ale cheii sus, alte 3 jos, usa se deschide...Home sweet home! Imi las rucsacul pe hol si ma gandesc la banalitatile pe care trebuie sa le duc la bun sfarsit: platitul intretinerii, cititul apometrelor, platit netul, etc.
Un eveniment amuzant: e prima oara cand "I trow up" din motive ce nu au legatura cu bautura...Yap, soferul nostru s-a crezut un mic Senna, si a atacat curbele mai ceva ca in F1. Si cand stai in spatele autocarului risti mult mai mult sa te desparti de mancare de care te-ai bucurat la micul dejun. Eu am riscat si am castigat!
Mai multe detalii si poate cateva poze mai incolo.

Merci a ascultat azi:
Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien

Tricky question: And what's the deal with Alexandra?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cine-i Alexandra?
Horia

Florin spunea...

O colega de-a mea ;)

Anonim spunea...

just me ;) A